Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttäjäkokemustasi. Noudattaaksemme uutta sähköisen viestinnän yksityisyysdirektiiviä, meidän täytyy pyytää sinulta lupaa evästeiden asettamiseen. Lue lisää.
Uusi korkealaatuinen lämmitinmalli.
HUOM! Ei ajoneuvoihin.
- Kumikaapelimalli, koneisiin, laitteisiin ja teollisuuden sovelluksiin, ei ajoneuvoihin. - Ulkoisesti kompaktimman kokoinen kuin edeltävät Kumikaapeli-mallit - Ainoa mallimme, joka täysin vapaa asentaa mihin vain asentoon. Ei rajoitettua asennuskulmaa tai asentoa - Vastukset lämmönsiirtimen sisällä ei ole suoraan nesteessä, näin ollen vastukset eivät pala ilmakuplista järjestelmässä - Pumpun laakerointi vahvistettu ja parannettu - Pumpun tehoa parannettu - Suunnittelussa huomioitu kaikki aiempien mallien kokemukset - Entistä laadukkaammat materiaalit sekä komponentit - Suunniteltu Suomessa - Letkulähdön halk. 17mm
TT-Thermo moottorinlämmittimet ovat yleissopivia ja siten sopii useimpiin yleisiin automalleihin.
TT-Thermon teho | Moottorin sylinterien lkm | Moottorin kuutiotilavuus | Huom |
---|---|---|---|
500 W | 1-3 syl. | 0-1000 cc | 4 sylinteriset pienet moottorit. Lämmitysaikaa pidentäen sopii myös isompiin moottoreihin. |
1000 W | 4-6 syl. | 1000-3000 cc | 4 sylinteriset moottorit. Lämmitysaikaa pidentäen sopii myös isompiin moottoreihin. |
1500 W | 6+ syl. | 3000-5000 cc | 6 sylinteriset moottorit. Lämmitysaikaa lyhentämällä (lämmitys max 0,5h yhtäjaksoisesti) voi käyttää myös pienemmissä moottoreissa. |
Liian suuri teho tai liian piitkä lämmitysjakso aiheuttaa sen, että lämmitin käy liian korkeassa lämpötilassa ja sen elinkaari lyhenee. Suurta tehoa voi kuitenkin käyttää, jos lämmitysaikaa lyhentää ja lämmitin ei käy korkeassa lämpötilassa.